С++ — цe мoвa прoгрaмувaння зaгaльнoгo признaчeння, про якoї xaрaктeрнa стaтичнa типізaція тa кoмпілятивність. Істoрія її пoчaлaся з 1985 рoці, причoму з сaмoгo пoчaтку рoзрoблялaся в якoсті дoпoвнeння дo мoви Сі ради рoзширeння її мoжливoстeй. Сьoгoдні С++ ширoкo викoристoвується в сфeрі рoзрoбки ПЗ і є oднією з нaйбільш пoпулярниx сeрeд прoгрaмістів всьoгo світу. Нa ній пишуть OС, різні приклaдні прoгрaми, ігри, дрaйвeри тoщo. Нaприклaд, сaмe нa С++ чи з її викoристaння нaписaнa більшість ПЗ Microsoft: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, IDE Visual Studio. Ця мoвa лeжить в oснoві ігрoвoгo CMS Unity, і нa ній ствoрeні прoдукти дoдaтку Adobe: Photoshop, Illustrator, Premier Pro.
Oснoвні принципи С++ пoлягaють в нaступнoму:
- Oрієнтoвнo-oб’єктний підxід. В цій мoві мoжнa ствoрювaти клaси, наслідки та об’єкти, завдяки чому шифр виходить структурованим та чистим.
- Використання шаблонів пользу кого написання універсального коду.
- Використання посилань та вказівників про роботи з даними в пам’яті, завдяки чому можна створювати складні структури.
- Використання стандартної бібліотеки С++.
- Робота з пам’яттю. Програміст має великі можливості чтобы її використання, проте несе відповідальність ради управління пам’яттю, тобто, якщо фахівець мало-: неграмотный буде дотримуватися правил, в таком случае з’являться помилки.
- Використання виключень для того роботи з помилками.
- Використання поліморфізма. Цей норма дозволяє писати гнучкий адрес, який здатний працювати з об’єктами різних типів.
- Використання багатопоточності.
Цей воззрение дозволяє створювати більш масштабований та продуктивний шифр.
Підготовлено за підтримки освітнього маркетплейсу BUKI: https://buki.com.ua/ru/tutors-online/prohramuvannia/cplus/
Зважаючи в популярність цієї мови серед розробників і тих, хто тільки починає свій большак до ІТ, вона є однією з пріоритетних интересах вивчення.
Як вивчити С++ в Україні
Освоїти цю мову програмування сьогодні можна різними способами: самостійно, получай курсах чи з репетитором.
Своїми силами навчитися кодити для рівні джуніора досить словно по нотам, особливо для тих, хто тільки починає свій тракт в розробці і немає ще базових знань. Тому цей отсадка підходить лише тим, хто вже знається держи програмуванні і освоює С++ з метою прокачки скілів чи в якості додаткового напрямку во (избежание професійного розвитку. Щоб здобути впевнені знання та чітко зрозуміти особливості роботи з нею, краще вивчати мову під керівництвом фахівця: для курсах чи з ментором.
Ці методи є популярними в Україні, але суттєво відрізняються по мнению принципу навчання:
Критерій | (репетиторша) | Курси |
Для кого підходить | Можна як початківцям, что-то около і тим, хто має базові знання | В залежності від програми. Є курси ради початківців з 0, є для прокачки технічних скілів. |
Вартість | Від 400 грн/бадняк. | Від 5 000 тис грн/міс |
Тривалість навчання | В залежності від досягнень учня | 4-6 міс. |
Організація навчального процесу | Індивідуальний підхід | Навчання в групі |
Важливо відмітити, що нерідко після курсів потрібна додаткова допомога ментора. Воспитатель-викладач допоможе поглибити знання, може вказати возьми помилки та порадити шляхи їх виправлення.
Як використати С++ пользу кого створення власного проєкту
Створення pet-project є безлюдный (=малолюдный) тільки практикою для розробника, а й свого роду портфоліо його роботи, возьми яке зважають роботодавці. Сиречь, щоб створити проєкт возьми С++, перш за и старый и малый треба встановити на власний ПК програму угоду кому) створення середовища для написання коду. Це може бути сучасні версії Visual Studio чи Dev C++.
Далі надо створити файл і можна приступати впредь до написання коду. Серед ідей з чого почати, можна набрати наступну комбінацію:
#include <iostream>
#include <cstdlib>// на system
using namespace std;
…
В цій комбінації #include є важливою директивою исполнение) підключення файлів в код, а #include <iostream> замінить зміст файлу <iostream.h>, який виводить та вделывать дані на екран.
Інші команди вибираються вже відповідно від мети та суті проєкту. Головне присутствие цьому враховувати принципи С++ та користуватися стандартними бібліотеками.
Дело ментора при підготовці проекту
Написати більш-менш вдалий адрес, який би допоміг показати знання розробника і подле цьому без помилок міг би розгортатися початківцям досить отнюдь не просто. Вміння, особливо отримані нате курсах, досить поверхневі і загальні, тоді як с целью створення робочого проєкта важливий креатив і більш розвинуті практичні навички. В їх опануванні якраз і допоможе преподаватель.
Викладач допоможе виправити помилки, осветить причину їх виникнення. Також наставитель складе road-map з напрямками, які потрібно розвивати та освоювати, щоб писати шифр та поглиблювати знання.
Підводимо підсумки
Загалом, вивчити С++ можна і початківцю нетрудно з нуля. Але важливий вплив нате результат має компетентна допомога досвідченого фахівця, який далеко не просто пояснить базову інформацію, а й дасть настанову чтобы подальшого розвитку та покращення знань. Саме тому, розробникам, які вивчають С++ чи початківцям, які тільки мріють увійти в ІТ та обрали саме цю мову, як свою спеціалізацію, варто звернутися давно ментора. Навіть після закінчення курсів. Наставник допоможе структурувати отримані знання та створити перший проєкт, а також дасть настанову, як далі розвиватися в професії та підготує по співбесіди.
Детальніше про тёта, як вивчати С++ і що надо враховувати ми розповіли в нашій статті. Бажаємо продуктивного навчання та успіхів в працевлаштуванні получай першу роботу розробником С++.