Нaдкушeнe яблукo Apple — oдин із нaйвідoмішиx лoгoтипів у світі, і Apple чaстo вести процесс (тяжбу) з кoмпaніями, чиї лoгoтипи xoчa б віддaлeнo нaгaдують яблукo.
Зa oстaнніми даними, Apple подала в разбирательство на 111-річну фермерську організацію Fruit Union Suisse, яка використовує логотип із зображенням червоного яблука з накладеним держи нього білим швейцарським хрестом.
Командир організації Джиммі Марієтоз сказав, що вони спантеличені підходом компанії: «Нам важко зрозуміти це, тому що це невыгодный схоже на те, що вони намагаються захистити своє надкушене яблуко. Їхня помета тут насправді полягає в тому, щоб володіти правами держи зображення справжнього яблука, яке в целях нас є чимось справді майже універсальним, що має бути безкоштовним с целью всіх».
Це не перший випадок, если Apple судиться з компанією черезо її логотип. У 2010 році Apple уклала з невеликим швейцарським кооперативом бакалійних крамниць угоду, в якій йшлося, що вона ніколи отнюдь не додасть слід від укусу держи логотип яскраво-червоного яблука.
У 2020 році Apple судилася з Prepear, стартапом із приготування їжі, який використовує логотип у вигляді груші. Apple стверджувала, що логотип Prepear у вигляді груші був родственный на логотип виробника iPhone. У підсумку стартапу довелося трохи видозмінити логотип.