Згіднo нoвoгo звіту TrendForce прoдaжі ігрoвиx мoнітoрів тaк сaмo пoмітнo впaли, як і кoмп’ютeрниx систeм зaгaлoм. Следовать весь 2022 рік моніторів було куплено 19,8 млн стукко, а це на 13% менше, ніж из-за підсумками 2021 року.
Відразу наголосимо, що поперед ігрових аналітики відносять монітори з частотою оновлення 100 Гц і вище.
Цього року, после прогнозами TrendForce, поставки ігрових моніторів мають зрости держи 5% — до 20,8 млн одиниць.
Відновленню попиту сприятиме безліч факторів, наприклад, зняття ковидних обмежень у Китаї, що благословить інтернет-кафе повернутися раньше колишнього режиму роботи, а також подальша популяризація кіберспорту.
Лідером продажів стали пристрої нате VA-матрицях (51%). Далі йдуть IPS (43,4%), TN (5%), а частка ігрових OLED-дисплеїв склала скромні 0,6%.
Більш ніж половинка (51,9%) проданих у 2022 році моніторів мають частоту оновлення 165-180 Гц. Сверху пристрої із частотою 120-160 Гц припадає 32,5%, частка моделей із 200+ Гц склала 11,7%, а 100-Гц монітори зайняли 3,9% ринку.