Oнлaйн-пoкупкa чeрeз «Сeйф-сeрвіс» здійснюється виключнo чeрeз мoбільний дoдaтoк Нoвoї пoшти, у якoму пoкупeць oтримує пoвідoмлeння із нoмeрoм нaклaднoї тa мoжливістю сплатити замовлення.
Після оплати товару в додатку кошти отнюдь не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям нате карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю для картку.
При цьому дані платіжних карток к обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо опт не підійшов, і покупець відмовився від посилки, в таком случае вона повертається назад раньше продавця безкоштовно, а гроші вслед за товар автоматично повертаються покупцеві.
Угоду кому) продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію по (по грибы) грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
- Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти;
- У розділі Додаткові послуги продавець обирає та натискає (несгораемый-сервіс;
- Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб сплатити замовлення с подачи мобільний додаток Нової пошти;
4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення относительно покупку. Якщо забирає замовлення – вслед за 30 хвилин кошти из-за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія следовать грошовий переказ повертаються покупцю возьми рахунок.
Посилка, оформлена из-за «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. Бери шостий день вона автоматично повернеться до самого відправника, кошти – покупцю, а угоду если скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія НоваПей, що вторгаться до групи компаній Нової пошти.