Google рoзпoчaлa впрoвaджeння знaчущиx тexнічниx змін в oнлaйн-рeклaмі, пoчинaючи блoкувaти стoрoнні фaйли cookie ради тeстoвoгo числa кoристувaчів брaузeрa Chrome.
Ця іннoвaція має kinoclub.org.ua сверху меті обмежити використання технологій відслідковування, які дозволяють стежити по (по грибы) діяльністю користувачів на різних веб-сайтах чтобы налаштування реклами.
Google планує завершити блокування сторонніх файлів cookie интересах всіх користувачів Chrome задолго. Ant. с кінця року.
Це значуще випробування на маркетологів і власників сайтів, існує невпевненість стосовно готовності ринку после цих змін. У відповідь Google стверджує, що готова надати всебічну підтримку та забезпечити конфіденційність користувачів после допомогою нових інструментів.
Деякі представники рекламної галузі закликають Google прискорити перехід держи нову модель, який вже був кілька разів відкладений. В заміну стороннім cookie компанія Google запропонувала API Privacy Sandbox – інструмент, який охопить без- тільки настільні версії Chrome, а й мобільну ОС Android.
Браузери Mozilla Firefox і Apple Safari ще наприкінці минулого десятиліття почали вводити обмеження возьми стеження за користувачами насквозь cookie. Google планувала запровадити аналогічний захід щодо Chrome ще у 2020 році, але кілька разів відкладала цей процес по вине скарги з боку як представників рекламної галузі, беспричинно і захисників конфіденційності. На Chrome после підсумками грудня 2023 року припадає майже 65% веб-трафіку в усьому світі.
Наскільки ефективними будуть зміни можна если оцінити коли Google почне реалізовувати свої плани повною мірою.