Здійснeння до скорого-якoї пoїздки пeрeдбaчaє взaємoдію вoдія тa пaсaжирa. Дужe чaстo врaжeння від нeї зaлишaються пoзитивними, прoтe бувaють і ситуaції, кoли щoсь пішлo нe тaк. На тoгo, щoб зaxистити вoдія тa пaсaжирa під чaс пoїздки, кoмпaнія Bolt впрoвaдилa спeціaльні функції бeзпeки – вони захищають особисту безпеку водія й запобігають небажаним ли конфліктним ситуаціям.
Функції, які захищають особисту безпеку водія та пасажира
Екстрений виклик — у додатку Bolt і водію, і пасажиру доступна спеціальна ключ, яка переводить виклик для єдиний номер надання екстреної допомоги – 112. У до свидания-якій ситуації, що може (пере)носить небезпеку для життя аль здоров’я водія чи пасажира, компанія Bolt рекомендує в першу чергу скористатися кнопкою екстреного виклику.
Можливість поділитися деталями поїздки — ця функція дозволяє пасажирові та водію поділитись своїм маршрутом з близькою людиною, щоб та була в курсі, мол перебуває авто і де планується кінцева радиант маршруту. Це корисно перш вслед все з точки зору безпеки: ваша близька людина в режимі реального часу може відслідковувати ваше місце перебування. Також ця функція зручна к планування зустрічей, оскільки ваш дружок чи знайомий завжди если знати, скільки часу вас ще необхідно для прибуття раньше місця призначення.
Оцінка водія — загальна сингония оцінювання водіїв. У цій системі водій таксі може мати оцінку від нуля впредь до ста. Оціночний бал визначається никак не лише через оцінки пасажирів, адже враховується цілий сочетание різних факторів. Якщо отнесение к разряду водія опуститься нижче допустимих показників, в таком случае він спочатку отримає попередження, а потім його акаунт если заблокований.
Роз‘єднання водія та пасажира — функція, яка допоможе уникнути небажаних контактів. Наприклад, оцінюючи поїздку, і водій, і пасажир можуть поставити «одиницю» і вказати причину такого оцінювання. Якщо це незадовільна поведінка водія разве пасажира, додаток більше никак не пропонуватиме їм спільних поїздок.
Перед того ж радимо користувачам перш ніж сідати в (авто)машина, переконатися, що колір (авто)машина, його марка, номер та зовнішність водія співпадають з інформацією, наданою в додатку. Якщо пасажир помітив відмінність в одному з цих факторів, ми просимо повідомляти ради такі випадки до нашої служби підтримки, яка обов’язково розбереться в ситуації та заживо необхідних заходів. Такий зворотний зв’язок дуже важливий пользу кого компанії та допомагає нам швидко реагувати та робити платформу Bolt ще безпечнішою.
«Між людьми іноді трапляються непорозуміння. Бувають ситуації, коль емоції беруть верх надо розумом. Незважаючи на тетуся, що за статистикою Bolt таких випадків дуже два, ми намагаємося запровадити надійні механізми захисту як водія, где-то і пасажира й убезпечити їх получай кожному етапі поїздки. Способ оцінювання водія відсіює водіїв з низьким рейтингом ще после поїздки. Можливість поділитися деталями поїздки та функція «Екстрений виклик» надає додатковий рівень безпеки в дорозі. А функція роз\’єднання водія та пасажира дозволяє уникнути можливих конфліктів у майбутньому», – зазначає Сергій Павлик, керівник напряму райд-хейлінґу компанії Bolt в Україні.
Безпека пасажирів та водіїв є пріоритетом №1 исполнение) компанії Bolt. Окрім безпекових функцій, що постійно тестуються та оновлюються, важливою складовою безпечних поїздок є страхування. Пасажири та водії застраховані для суму до 2.5 млн грн під время усіх поїздок, що здійснюються ради допомогою платформи Bolt.