Главная Новости АЛЛО: продажі меблів та спортивних товарів екстремально зросли

АЛЛО: продажі меблів та спортивних товарів екстремально зросли

от AdminGWP

Нaціoнaльний мaркeтплeйс AЛЛO прoaнaлізувaв пoкупки укрaїнців впрoдoвж oстaнньoгo рoку – з трaвня 2022 рoку пo трaвeнь 2023 рoку, зoкрeмa структуру прoдaжів тoвaрів AЛЛO тa пaртнeрів мaркeтплeйсу. Після знaчнoгo пaдіння нaвeсні 2022 рoку oкрeмі кaтeгoрії, як-oт тoвaри ради дoму, спорту та привет’я, показали значний приріст.

Товари ради дому в топі продажів

Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів в целях дому маркетплейсу АЛЛО. Загалом продажі меблів зросли у 4,5 раза, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання по (по грибы) 6 місяців   2023 року порівняно з   2022 роком:

  1. Торгові меблі   – у 24 рази.
  2. Садові меблі   –   у 10 разів.
  3. Офісні стільці – у 2,3 раза.
  4. Стінки у вітальню – у 2 рази.
  5. Табурети   –   у 2 рази.

Получи кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел –   60%, а геймерських крісел   –   вже у 9 разів більше, ніж из-за весь попередній рік.  

Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 раза у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу Да – його продажі зросли в 1,5 раза следовать аналогічний період.

Спорт та привет\’я — понад усе  

Найпопулярнішими у категорії «Спорт та здравствуй\’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари пользу кого краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, ведь матимемо зростання продажів:

  1. Тренажери – у 2,9 раза.  
  2. Спортивний інвентар – у 2,6 раза.
  3. Товари исполнение) краси та догляду – в 1,9 раза.
  4. Велотовари – в 1,2 раза.

После неповний ІІ квартал цього року клієнти придбали велотоварів для 200% більше ніж у I кварталі.

«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів получи початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит возьми товари для дому зберігається выше те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено разве переїхали та облаштовуються нате нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати ради станом здоров’я следовать будь-яких обставин. Рівень попиту получи велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до самого літнього сезону», – зазначив Дионисий Корецький, керівник департаменту Слушаю (вас) Маркетплейс.

На національному маркетплейсі Трубе тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, этак і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. Получай початок 2023 року получай маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.

0 Комментарии
0

You may also like