Нaціoнaльний мaркeтплeйс AЛЛO прoaнaлізувaв пoкупки укрaїнців впрoдoвж oстaнньoгo рoку – з трaвня 2022 рoку пo трaвeнь 2023 рoку, зoкрeмa структуру прoдaжів тoвaрів AЛЛO тa пaртнeрів мaркeтплeйсу. Після знaчнoгo пaдіння нaвeсні 2022 рoку oкрeмі кaтeгoрії, як-oт тoвaри ради дoму, спорту та привет’я, показали значний приріст.
Товари ради дому в топі продажів
Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів в целях дому маркетплейсу АЛЛО. Загалом продажі меблів зросли у 4,5 раза, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання по (по грибы) 6 місяців 2023 року порівняно з 2022 роком:
- Торгові меблі – у 24 рази.
- Садові меблі – у 10 разів.
- Офісні стільці – у 2,3 раза.
- Стінки у вітальню – у 2 рази.
- Табурети – у 2 рази.
Получи кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел – 60%, а геймерських крісел – вже у 9 разів більше, ніж из-за весь попередній рік.
Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 раза у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу Да – його продажі зросли в 1,5 раза следовать аналогічний період.
Спорт та привет\’я — понад усе
Найпопулярнішими у категорії «Спорт та здравствуй\’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари пользу кого краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, ведь матимемо зростання продажів:
- Тренажери – у 2,9 раза.
- Спортивний інвентар – у 2,6 раза.
- Товари исполнение) краси та догляду – в 1,9 раза.
- Велотовари – в 1,2 раза.
После неповний ІІ квартал цього року клієнти придбали велотоварів для 200% більше ніж у I кварталі.
«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів получи початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит возьми товари для дому зберігається выше те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено разве переїхали та облаштовуються нате нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати ради станом здоров’я следовать будь-яких обставин. Рівень попиту получи велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до самого літнього сезону», – зазначив Дионисий Корецький, керівник департаменту Слушаю (вас) Маркетплейс.
На національному маркетплейсі Трубе тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, этак і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. Получай початок 2023 року получай маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.