LG плaнує вивчити мoжливoсті дeмoнстрaції рeклaми тa пeрeдплaти нa нeї ради своїх телевізорів та побутової техніки. Таким чином, одного разу проданий телевізор ли холодильник продовжить приносити виробнику прибуток.
Близко, платна підписка не діятиме (на)столь(ко), як на стримінгових платформах, тобто отнюдь не доведеться платити за тетуня, щоб не бачити рекламу. Передплата получай розумну побутову техніку передбачає отримання корисних оновлень і нових функцій.
Першими такими продуктами LG мають стати телевізори, що призведе перед змін операційної системи webOS. Компанія також хоче, щоб WebOS з’явилася сверху інших продуктах LG, не пов’язаних із телевізором, у найближчі п’ять років.
Описані ідеї були викладені в рамках бізнес-стратегії, метою якої є збільшення доходу — з 51 мільярда доларів давно майже 79 мільярдів доларів до самого 2030 року.