Nokia 8110
Зa дaними CNBC у СШA мoлoдь пoчaлa всe aктивнішe купувaти кнoпoчні тeлeфoни. Следовать словами медіа, покоління Зет («зумери») прагне зменшити часочек перебування за екраном телефону, чим користуються такі компанії як HMD Global які випускають телефони під брендом Nokia.
Попит мають (на)столь(ко) звані телефони з функціями – розкладні моделі та слайдери з GPS или точкою доступу.У 2022 році HMD Global продавала десятки тисяч «розкладачок» у США щомісяця, тоді як глобальні продажі компанії впали. Ради даними Counterpoint Research, торік майже 80% продажів функціональних телефонів припало получи Близький Схід, Африку та Індію.
Деякі експерти вважають, що такі показники пов’язані із поверненням молоді прежде використання простих моделей. Експерти прогнозують зростання їх продажів ще для 5% протягом наступних п’яти років. Такі компанії, як Punkt і Light, дотримуються цієї тенденції, продаючи пристрої, орієнтовані получай тих, хто хоче витрачати менше часу бери соціальні мережі та інші застосунки.